gotlandskan

Kebabsallad

Kategori: LCHF

Känns som jag har pratat LCHF hela dagen idag. Med vänner, bekanta och nyfikna. Jag är långt ifrån en expert, har som sagt bara hållt på i två veckor, men folk är ändå nyfikna på vad man äter, varför och väldigt många är sugna på att själva börja. Jag vill dock inte pracka på nån något, jag vet att jag mår bra och det räcker för mig.

Frukost idag blev som vanligt äggröra och gurka. Så gott. Tröttnar aldrig! Har nog ätit ägg till fruskot i stort sätt varje dag i tio år...

 

Var inte alls så hungrig idag coh funderade på vad det beror på. Men jag åt frukost vid sju, och sedan vid ett tiden så blev det lunch blev det tre ost och skinkrullar med gräslöksfärskost emellan. Sen var det nog. Känns helt sjukt att bli mätt på så lite och att hålla sig så länge. Jag hade med mig kokt ägg också, men dom lämnade jag.

 

 

Nu till kvällen blev det en kebabsallad. Tänk er en kebabpizza fast utan botten, och osten var inte smält. LÖJLIGT gott. LIDL har för övrigt väldigt bra korvar med hög köttprocent, men även kebabkött och annat gott för oss som fokuserar på proteiner och fett!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: