gotlandskan

Ryggfett må vara bra stötdämpning...

Kategori: LCHF

...MEN det är inte snyggt. Förr i tiden kunde jag gräma mig över att jag hade valkar fram på magen när jag böjde mig framåt eller satt ner- Åh, the good old days!
Numer har jag valkar både framtill och baktill, när jag står upp!
Not looking good
Sen var det dubbelhakan också... Ibland får jag för mig att jag har svårt att andas pga min dubbelhaka. Jaja, tanken är att det skall förändras! Sedan sju dagar sedan äter jag det jag tror och hoppas är LCHF. Jag gör så gott jag kan, och får jag säga det själv så går det sjukt bra. Har googlat sönder mig och hämtat info och inspiration från alla möjliga bloggar. Hänger ni med?

Kommentarer

  • Lotta S. säger:

    Hej,

    Hittade din blogg länkad från lchf-recept.se och jag tycker det är superkul att följa någon som nyligen börjat med lchf, då jag har svårt att hitta motivation bland såna som hållit på i flera år. Själv började jag i höstas, höll det stenhårt fram till jul, och då kunde jag inte hålla fingrarna i styr från chokladasken ;) men nu har jag, sedan några veckor tillbaka börjat om igen, och hoppas hålla motivationen igång. Efter tre graviditeter har jag tyvärr ett antal "trivselkilon" som skulle behöva försvinna. Skam den som ger sig ;)

    Kram och lycka till, jag hänger gärna på din kamp mot ryggfettet ;) så hoppas jag att jag håller kvar motivationen att tappa mina ryggvalkar jag med.

    //Lotta S.

    2012-05-22 | 20:54:23
    Bloggadress: http://ovansjolotta.blogspot.com
  • GOTLANDSKAN säger:

    Så roligt! Alltid roligt att vara fler i "startskedet"! Nu kör vi Lotta! Idag är en bra dag!

    2012-05-23 | 08:19:45

Kommentera inlägget här: