gotlandskan

Sorry!

Kategori: LCHF

Har varit hemma på ön och firat min brors student och 20 årsdag, och det har varit fullt ös. Ensam med min lille kille också gör att det blir väldigt få stunder att sätta sig vid datorn, för att inte säga, inga!

Stolt dock att jag lyckats hålla LCHF trots både svårigheter, tidsbrist och frestelser!
Har dock upptäckt ett nytt snacks från Garant, saltade melonkärnor. 5 kolhydrater per 100 gram, så det är mindre än solrosfrön och liknande. Lite väl salta, men annars väldigt goda och bra när dom andra äter chips och ostbågar. Ostbågar är för övrigt en gammal kär last som har haft en fast plats i min kostcirkel. Jag har mer eller mindre uppväxt på dom gyllene bågarna. Något annat jag kan rekomendera är Max Low Carb burger, otroligt gott! Synd att Max inte är så vanligt...

Hoppas ni har haft en bra helg, har ni kanske några bra tips att dela med er utav?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: