gotlandskan

Det är över nu!

Kategori: LCHF

Visningarna är klara, och jag kan slappna av lite. För nu kommer ju nästa nervvrecking fas. Bud, elller inte bud. Att sälja eller inte sälja. Hur som helst har allt gått väldigt bra, och det har varit störe intresse än jag trodde, och mer intresse än på någon annan visning i samma område den senaste tiden- Det tackar vi för!
Igår kvälls när vi stod utanför på gården och väntade på att få komma in i lägenheten efter visningens slut sprang kompisar till sambon förbi och gastade glat; Vi skall bara upp på en visning snabbt, vi får prata sen! Så dom skulle alltså och kolla på min lägenhet, utan att veta att det var vår. Jag äger alltså den, men vi bor där tillsammns med vår son. Jaja, jag hoppas att dom inte köper den. Det skulle kännas så konstigt att hans vänner skall bo i vårt hem... Fast det inte är vårt hem längre. Förstår ni?
Jag skall iof bara vara glad om jag får den såld för ett ok pris, oavsett vem som tänker flytta in!

Annars i matväg inte mycket nytt. Går och äter min broccoligratäng, eftersom det blev så mycket! MEn det gör inte så mycket, det var gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: