gotlandskan

Vidrigt.

Kategori: LCHF

Smält ost kan vara sjuk gott. Men i overload så är det bara vidrigt!
Imorse skulle jag göra äggröra som jag tänka röra ner lite riven ost i. Men ist för liiite liven ost, rasade hela påsen ner! Jag som hatar att kasta mat tänkte att det går nog att äta ändån, även om jag inte äter upp allt. Jag åt tre små gafflar sen kände jag för att kräkas. Ost lockar inte så mycket just nu om man säger så. INTE att rekommendera.

Till lunch blev det fröknäcke med prästost då vi springer iväg på en inflyttningsfest här i eftermiddag. Det lär ju finnas någonting att äta där;)
Skönt att slippa tänka på visningen som jag skall ha imorgon utav lägenheten. Sån press. Skall aldrig köpa något igen. I bostadsväg alltså.
Elller i alla fall inte på en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: