gotlandskan

Morgonstund har...En kråka i halsen?

Kategori: LCHF

Fick lite sovmorgon i morse!
Min fina V vaknade vid kvart över fyra för att få sig lite mat, och sen sov han till 06:30! Så länge har han inte sovit på väldigt länge. Men jag var inte blyg och flörtade till mig en timme till utav sambon som gick upp med V. Jag är så dålig att be om hjälp, men när jag väl gör det så är han inte svårbedd.
Min lilla balkongsittning i går kväll har dock lett till att min hals känns lätt... Begagnad. Hade det inte varit för LCHF så hade jag gjort mig en kopp te med honung, men det fick bli te med lite grädde ist. Någon annan som har något bra tips?
Jag hade gjort äggröra till min son också, men så fick han syn på min gurka. Note to self: If you want him to eat, what you want him to eat, HIDE cucumber. Han älskar gurka. God for him!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: